رئال اشتباه رونالدو را در مورد راموس تکرار نمی کند

والدانو بر این اعتقاد است که سرخیو راموس با وجود همه حرف و حدیث ها قراردادش را تمدید می کند.

در حالی که به نظر می رسید تا قبل از شروع سال جدید میلادی، رئال و سرخیو راموس برای تمدید قرارداد به توافق برسند، در نهایت اینطور نشد و اخیرا ال چیرینگیتو ادعا کرد که راموس به فلورنتینو پرز رئیس رئال گفته است که پیشنهاد تمدید را قبول نمی کند و از این پس به پیشنهادات دیگر خود فکر خواهد کرد.

شایعات در مورد راموس زیاد است و با توجه به اینکه او طبق قانون می تواند با باشگاه های دیگر وارد مذاکره شود، گمانه زنی های زیادی در مورد آینده او می شود. راموس قرارداد دو ساله بدون کسر دستمزد می خواهد ولی رئال مادرید یک ساله با کاهش 10 درصدی دستمزد را به او پیشنهاد داده است.

خورخه والدانو مربی و بازیکن آرژانتینی سابق رئال که مقطعی مدیر ورزشی باشگاه نیز بود، در مورد قضیه راموس به اوندا سرو گفت:« به شخصه معتقدم راموس در نهایت قراردادش را تمدید خواهد کرد. اگر این اتفاق رخ ندهد، اشتباهی بزرگ از سوی هر دو طرف خواهد بود. همین اتفاق در مورد رونالدو رخ داد تا هم رئال دیگر نتواند فاتح لیگ قهرمانان شود و هم رونالدو دستش از توپ طلا دور شود.»

 

والدانو در مورد گلایه های رئال در مورد سفر به پامپلونا و بازی برابر اوساسونا در شرایط بد جوی گفت:« اگر هواپیما در آن شرایط بد فرودگاه توانست پرواز کند، پس دیگر مسئولیتی بر عهده لالیگا نیست.»

نقش تعویض های بد زیدان در تساوی بدون گل رئال برابر اوساسونا:« هر بار می بینم که مربیان را به چیزهایی محکوم می کنیم که شایسته اش نیستند. انتقادات به زیدان برای این تساوی غیرمنصفانه است. او قرار نیست مسئول هر ناکامی باشد.»

پیج اینستاگرام

سلام دوستان لطفا پیج اینستاگرام ما رو هم دنبال کنید: @ronaldoeha

کیه‌لینی: رونالدو می‌تواند تا 40 سالگی ادامه دهد

جورجو کیه لینی ، مدافع یوونتوس معتقد است که رونالدو می‌تواند تا 40 سالگی به فوتبالش ادامه دهد.

رونالدو تا پیش از پایان فصل وارد 34 سالگی خواهد شد که معمولا اواخر راه یک فوتبالیست به حساب می‌آید. اما فیزیک استثنایی رونالدو که تا این سن، به خوبی حفظ شده و با تکیه به همین فیزیک، او توانسته افتخارات فوق العاده ای بعد 30 سالگی کسب کند، این ذهنیت را به وجود آورده که رونالدو حالا حالا قصد کنار کشیدن ندارد. کیه لینی که از ابتدای فصل با رونالدو هم تیمی شده نیز این موضوع را تایید کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا او و رونالدو می‌توانند تا 40 سالگی بازی کنند گفت:" بله، البته که فکر نمی‌کنم من این کار را انجام دهم. تمرین کردن با رونالدو فقط اینگونه نیست که او برای موثر بودن تمرین کند بلکه او شما را هم وادار می‌کند که جدی تر تمرین کنید. فراتر از آن، او باهوش است. در لیگ ها و کشورهای مختلف بازی کرده و خیلی سریع با سیستم فوتبال هماهنگ شده است. او به تیم ملی پرتغال هم بازخواهد گشت و حتی شاید بیش از من بازی کند. من باید خودم را مدیریت کنم."

ادامه نوشته

عجیب نیست که رئال به دنبال مارتینز است

گفته می شود که مسئولان رئال قصد دارند روبرتو مارتینز را به عنوان جانشین قطعی لوپتگی انتخاب کنند.

هرچند سولاری به عنوان مربی موقت تا به اینجا نتایج خوبی کسب کرده و شاید با برتری امشب برابر سلتا بتواند بقایش تا پایان فصل را حتمی کند اما مسئولان رئال از او انتظار قهرمانی خواهند داشت و در صورتی که فصل بدون جام به پایان برسد، ادامه کار سولاری غیرممکن خواهد بود.

از پوچتینو(سرمربی تاتنهام) و روبرتو مارتینز(سرمربی بلژیک) به عنوان گزینه های اصلی رئال برای فصل بعد نام برده می شود.

 

اکسل ویتسل، ستاره بلژیکی دورتموند در واکنش به این شایعات گفت:« اگر مارتینز پیشنهاد رئال را قبول کند، برای ما یک ضایعه بزرگ خواهد بود. او در تیم ملی فضایی ایده آل ایجاد کرده و با او بسیار راحت هستیم. با مارتینز به بالاترین سطح خودمان رسیده ایم و در جام جهانی با بدشانسی به فینال نرفتیم.

به همین دلیل عجیب نیست که رئال به دنبال مارتینز باشد.رئال هر باشگاهی نیست و اگر واقعا این اخبار واقعیت داشته باشند و مارتینز پیشنهاد را قبول کند، تعجب نخواهم کرد.»

ادامه نوشته

رئال مادرید در سودای یک هایجک بزرگ

رئال مادرید قصد دارد در زمستان امسال لوکاس پاکوئتا، هافبک برزیلی و جوان را جذب کند.

لوکاس پاکوئتا یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال برزیل و باشگاه فلامینگو است که مورد توجه چند تیم بزرگ فوتبال اروپا قرار داشته است. رسانه های معتبر دنیا در روزهای اخیر همگی از نهایی شدن انتقال این بازیکن به میلان با مبلغ 35 میلیون یورو خبر داده بودند و این انتقال قطعی شده بود اما حالا مارکا گزارش داده است که رئال مادرید می خواهد در آخرین لحظه پاکوئتا را جذب کرده و خرید احتمالی میلان را از آن خود کند.

میلان حتی زمان تست های پزشکی پاکوئتا را نیز مشحص کرده و قرار بود وی با قراردادی 5 ساله راهی سن سیرو شود اما کهکشانی ها می خواهند این بازیکن لباس سفید بر تن کند.

 

وینیسیوس جونیور، ستاره جوان رئال مادرید از دوستان صمیمی لوکاس پاکوئتا است و به همراه مارسلو قصد دارد وی را به رد پیشنهاد میلان و انتقال به رئال مادرید متقاعد کند.

ادامه نوشته

اودریوسولا: پیوستن به رئال رویای کودکیم بود

آلوارو اودریوسولا دفاع راست ملی پوش اسپانیایی امروز رسما به هواداران رئال معرفی شد.

او فصل گذشته در ترکیب سوسیداد به قدری خوش درخشید که توانست در جمع 23 نفر نهایی لاروخا برای جام جهانی 2018 نیز قرار بگیرد. سرانجام پس از مدت ها شایعات گوناگون، او دو هفته پیش به رئال پیوست و امروز نیز مراسم معارفه اش برگزار شد.

اودریوسولا در مراسم معارفه خود گفت:« برای من بودن در اینجا یک افتخار بزرگ است و تکمیل شدن رویای کودکیم. پیوستن به رئال و پوشیدن پیراهن بزرگترین باشگاه دنیا، آرزوی هر فوتبالیستی است. تمام تلاشم را برای موفقیت رئال به کار خواهم بست و می دانم که اینجا فقط پیروزی اهمیت دارد.

باید یادی هم کنم از رئال سوسیداد و نیز از خانواده ام. یک سال و نیم گذشته برای من به مانند یک فیلم سینمایی گذشت. ممنون از همه و زنده باد رئال.»

مودریچ در رویای پایان خوش داستان کرواسی

بعد از پیروزی کرواسی بر دانمارک در ضربات پنالتی، خون جدیدی در رگهای کرواتها جاری شده. به خصوص ستاره‌ی بزرگ تیم کروات، مودریچ که سرانجام موفق شد ناکامی ده سال پیش خود و تیمش در رقابتهای یورو 2008 را به فراموشی بسپارد.

لوکا موردیچ جادوگری است با شهرت جهانی که هر جا در مستطیل سبز به میدان می‌رود از جادو با توپ باز نمی‌ایستد و با استعداد و مهارت تکنیکی خارق‌العاده‌اش بینندگان را مسحور می‌کند. اما در بازی کرواسی و دانمارک در مرحله‌ی یک‌‌هشتم نهایی جام جهانی روسیه، به نظر می‌رسید عصای جادویی مودریچ از کار افتاده. فشاری که بر این نسل طلایی فوتبال کرواسی و به خصوص روی او به عنوان نماد این نسل وارد می‌شود، به قدری است که گاه راه رفتن را برای آنها دشوار می‌کند. 


مودریچ می‌گوید " ما از سال 2008 هرگز نتوانسته بودیم در تورنمنت‌های بزرگ از اولین مرحله‌ی حذفی جلوتر برویم. برای همین خیلی مهم بود که بتوانیم این بار را از روی دوش‌مان برداریم ". یک دهه پیش در وین، درحالیکه جدال کروات‌ها با ترکیه به ضربات پنالتی کشیده شده بود، مودریچ اولین پنالتی تیمش را از دست داد تا کرواسی در نهایت بازنده شود. 

 

مودریچ می‌گوید " ما بعد از سالها تلاش، نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای گرفتیم و این برای من خیلی مهم است. من از سال 2008 بازیکن این تیم بوده‌ام. ما در این مدت شکستهای تلخی داشته‌ایم به خصوص در مقابل پرتغال ( یورو 2016). این بار به کمی شانس احتیاج داریم. به نظر من که استحقاقش را داریم ".


در بازی با دانمارک درحالیکه پنج دقیقه به پایان وقتهای اضافه‌ی سی دقیقه‌ای باقی مانده بود مودریچ فرصت پیدا کرد تا همه چیز را به نفع تیمش تمام کند. اگر پنالتی او گل می‌شد، کرواسی با نتیجه‌ی  2-1 به پیروزی می‌رسید. مودریچ برای چند لحظه خشکش زده بود. اما بعد به خود آمد و توپ را روانه‌ی دروازه‌ی دانمارک کرد. توپی که توسط کسپر اشمایکل دفع شد. پانزده دقیقه بعد مودریچ بار دیگر در مقابل اشمایکل قرار گرفت. او این بار توپ را دقیقاً به وسط دروازه شلیک کرد و موفق شد. 


مودریچ می‌گوید " آرام و متمرکز بودم. من به عنوان کاپیتان مسئولیت را به عهده گرفتم و باید آن کار را انجام می‌دادم. ولی بعد از پایان بازی خیلی احساساتی شده بودم. دلم می‌خواست کرواسی استعداد خود را به دنیا ثابت کند و به مرحله‌ی بعدی برود. بازی با دانمارک، بازی لذت‌بخشی نبود ولی ما به هدف‌مان رسیدیم ". 


مودریچ درباره روسیه می‌گوید " بله، انتظار دارم از همان تاکتیک‌شان در مقابل اسپانیا استفاده کنند. بازی با روسیه اصلاً راحت نیست. آنها خیلی دوندگی دارند و تیم سازمان‌یافته‌ای هستند. آنها با شایستگی به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی رسیده‌اند و امیدوارند بتوانند به مراحل بالاتر هم صعود کنند. روبرو شدن با روسیه و هوادارانش، برای ما اتفاق جالبی خواهد بود ".

ال موندو: رئال در ازای رونالدو 200 میلیون می‌خواهد

نشریه ال موندو مدعی شده که باشگاه رئال مادرید، با قیمتی کمتر از 200 میلیون یورو راضی به فروش رونالدو نخواهد شد.

رونالدو تا سال 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد ولی از همیشه به جدایی از باشگاه نزدیکتر است. بند فسخ قرارداد او، 1 میلیارد یورو است که پرداخت آن توسط هر باشگاهی منتفی است، بدین ترتیب باشگاه‌هایی که خواهان جذب رونالدو هستند، باید با رئال وارد مذاکره شوند.

مارکا در چاپ امروز خود مدعی شده که رونالدو درباره جدایی کاملا جدی است و تصمیم خود را برای بازی کردن در تیم دیگری در تابستان گرفته است. حال ال موندو از تصمیم سران رئال خبر داده و مدعی شده که آنها در ازای رونالدو، 200 میلیون یورو از باشگاهی که به دنبال جذبش است، می‌خواهند.

 

رونالدو در 438 بازی برای رئال، 450 گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید.

واکنش مارسلو به مصاحبه جنجالی فیرمینو علیه راموس

روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول اخیرا در یک مصاحبه سرخیو راموس را فردی احمق توصیف کرد.

وقتی راموس به جنجال های پس از فینال لیگ قهرمانان و اتهاماتی که در مورد مصدوم کردن عامدانه صلاح و کاریوس به وی نسبت داده بودند واکنش نشان داد، فیرمینو نیز در پاسخ او را احمق خطاب کرد.

مارسلو که اکنون در اردوی تیم ملی برزیل همراه با فیرمینو حضور دارد، در واکنش به حاشیه های اخیر گفت:« سال هاست که راموس را می شناسم و برای مردم کسل کننده است که یک تیم برای سه سال پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان شود. به همین خاطر همه درباره دروازه‌بان صحبت می کنند که چگونه آن گل ها را دریافت کرد. باید سه قهرمانی مادرید را به خاطر شایستگی که داشت ارزشمند دانست اما بیش از همه روی اشتباه‌های دروازه‌بان تمرکز شد تا روی سه گل مادرید. همه تقصیرها بر گردن دروازه‌بان افتاد.

در مورد فیرمینو هم نمی دانم که چه باید بگویم ولی معتقدم همیشه و تحت هر شرایطی، باید احترام ستاره های بزرگ فوتبال حفظ شود.»

مارسلو در مورد بهترین بازیکن کنونی دنیا گفت:« هنوز نفهمیدم بر چه اساسی به یک بازیکن توپ طلا می دهند، به خاطر جام های کسب شده، عملکرد در یک فصل یا سطح یک بازیکن. همه چیز بستگی به آرا دارد. هر بازیکنی که رای بیشتری داشته باشد برنده توپ طلا می شود. برای من بهترین بازیکن کنونی جهان رونالدو است و نیمار نیز مانند رونالدو برای من است.»

رونالدو بعد از رئال به چه تیمی خواهد رفت؟

مارکا امروز تیتر یک خود را به قضیه رونالدو و احتمال بالای جدایی او از رئال اختصاص داده است.

مارکا معتقد است که این بار باید جدایی رونالدو را جدی گرفت و گویا او کاملا عزم رفتن دارد.

مشکلات او با پرز از جایی شروع شد که رئیس رئال زیر قول خود زد و حاضر نشد دستمزد رونالدو را به سطح مسی نزدیک کند. پیشنهاد جدید رئالی ها نیز بسیار دور از تصورات فوق ستاره پرتغالی بود. اگر دو طرف در هفته های آتی، مواضع خود را به یکدیگر نزدیک نکنند، باید منتظر جدایی رونالدو از رئال پس از گذشت 9 سال خاطره انگیز بود.

حال تصور کنیم که رونالدو از رئال جدا شده است. مقصد بعدی او کجا و چه تیمی خواهد بود؟

در انگلیس تنها دو باشگاه هستند که توانایی جذب رونالدو را دارند. منچستریونایتد، باشگاه سابق او و نیز منچسترسیتی.

در این بین تصور نمی شود که سیتی و گواردیولا برنامه ای برای جذب رونالدو داشته باشند و خود او نیز به دلیل علاقه اش به یونایتد، راهی سیتی نمی شود. از سوی دیگر طبق ادعای منابع انگلیسی، یونایتد فعلا گرت بیل را به رونالدو ترجیح می دهد.

 

خارج از انگلیس نیز پی اس جی تنها باشگاهی است که توان مالی لازم برای متقاعد کردن رونالدو را دارد اما این باشگاه در خطر نقض فیرپلی مالی و محرومیت از نقل و انتقالات قرار دارد.

گزینه دیگر فوتبال چین و یا کشورهای حوزه خلیج فارس است که بعید به نظر می رسد رونالدو توجهی به آنها داشته باشد.

اخیرا شایعاتی مبنی بر علاقه بایرن و یوونتوس به رونالدو نیز شنیده شده است که چندان جدی گرفته نشده اند.

رونالدو و بازگشت بارسا-PSG؛ کاندیدای لاروس (عکس)

 

رونالدو و بارسا از کاندیداهای جایزه جهانی لاروس هستند که 27 فوریه در موناکو اهدا خواهد شد.

بنیاد لاروس در سال 1999 توسط شرکت ریچموند و دایملر تاسیس شد و 2 سال بعد جایزه جهانی لاروس بنا شده و در شهر موناکو با حضور نلسون ماندلا به برگزیده اهدا شد.

حالا امسال در بخش بهترین ورزشکار امسال، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید که انواع افتخارات فردی و تیمی را در سال 2017 به دست آورد، در بخش مردان کاندیدا شده است.

همچنین در بخش بهترین بازگشت، تیم چاپه کوئنزه برزیل که بعد از سقوط تلخ هواپیما در سال قبل دوباره سرپا شد و بازگشت تاریخی بارسلونا برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان کاندیدا شده است. همچنین در قسمت بیشترین پیشرفت غیرمنتظره، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن که روزهای درخشانی را در موناکو سپری کرد کاندیدا شده است.

ادامه نوشته

موافقت عجیب باشگاه رئال با جدایی رونالدو!

 

پس از 9 سال حضور درخشان در رئال، به نظر می رسد که هواداران رئال باید خود را آماده جدایی رونالدو کنند.

نشریه پرتغالی رکورد امروز ادعا کرد که باشگاه رئال موافقت خود برای جدایی رونالدو را اعلام کرده است؛ خبر عجیبی که امروز منتشر شده و با توجه به گزارش روز گذشته نشریه آاس، به نظر نمی رسد که ادعایی خلاف واقع باشد.

حضور امباپه در رئال مشروط به جدایی گرت بیل

روزنامه مارکا مدعی شد که کیلیان امباپه تنها در صورتی به رئال خواهد پیوست که گرت بیل این تیم را ترک کند.

رئال مادرید از ابتدای تابستان به دنبال جذب کیلیان امباپه است و روز گذشته پس از اینکه امباپه درخواست جدایی از موناکو را داد، این انتقال جدی تر از پیش شده است. حال روزنامه مارکا، نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شد که تنها در صورتی امباپه راهی رئال مادرید خواهد شد که گرت بیل جمع سپیدپوشان را ترک کند.

زیدان معتقد است که در صورت حضور همزمان امباپه و بی بی سی، مدیریت زمان بازی کردن بازیکنان دشوار می‌شود و از همین رو نمی‌خواهد حواشی گریبان گیر تیمش شوند و تنها در صورتی برای امباپه اقدام خواهند کرد که گرت بیل رئال را ترک کند. مصدومیت های متعدد بیل و غیبت های او در طول فصل، رئالی ها را نسبت به او نا امید کرده است و همین موضوع او را به درهای خروجی باشگاه نزدیک کرده است.

 منچستریونایتد از جدی ترین مشتریان گرت بیل است و باید دید که آیا آنها در نهایت برای جذب ستاره ولزی اقدام خواهند کرد یا نه.

بازگشت شاگردان زیدان به مادرید

تور پیش فصل رئال مادرید در آمریکا، روز گذشته پایان یافت و شاگردان زیدان به مادرید بازگشتند.

قهرمان اروپا در سه شهر لس آنجلس ، میامی و شیکاگو تور پیش فصل خود را برگزار کرد و نتایج ضعیفی در دیدارهای دوستانه کسب کرد. آنها در دیدار اول خود  به مصاف منچستریونایتد رفتند و در پایان وقت قانونی به تساوی 1-1 دست یافتند ولی در ضربات پنالتی مغلوب شیاطین سرخ شدند. سپس به مصاف همشهری یونایتد یعنی سیتی رفتند و با نتیجه 4-1 مغلوب شاگردان گواردیولا شدند.

رئال در دیدار سوم خود در میامی، به مصاف بارسلونا رفت و در اولین ال کلاسیکو دوستانه پس از سالها، با نتیجه 3-2 شکست خورد. سپس آنها در شیکاگو مقابل ستارگان لیگ آمریکا حضور یافتند و در وقت های قانونی به نتیجه ای بهتر از 1-1 دست نیافتند و در ضربات پنالتی موفق به شکست حریف شدند.

 حال زیدان و تیمش به مادرید بازگشته اند تا خود را آماده دیدار هفته آینده خود مقابل منچستریونایتد در سوپرکاپ اروپا کنند. زیدان و شاگردانش به خوبی می‌دانند که در شرایط خوبی قرار ندارند و در فرصت محدود باقیمانده به دنبال بهبود وضعیت و بالا بردن آمادگی خود خواهند بود تا اولین جام فصل را از دست ندهند.

آلترناتیوهای رئال در صورت ناکامی در مورد امباپه

 

به نظر می رسد تحت هر شرایطی کهکشانی ها قصد دارند برای تقویت قوای هجومی خود وارد عمل شوند.

به هر حال هدف اول رئال مادرید در بازار تابستانی کیلیان امیاپه هست اما اگر این انتقال عملی نشد، این تیم برای یافتن جانشینی برای موراتا به دنبال گزینه ای ارزان قیمت تر خواهد رفت؛ بازیکنانی چون دومنیکو براردی از ساسولو یا کاسپر دالبرگ از آژاکس.

مارکا ادعا کرد که اگرچه براردی در سالهای اخیر مصدومیت های دشواری را سپری کرده، اما یکی از بازیکنان ثابت آتزوری در رده های پایه بوده و همیشه در مقابل تیم های بزرگ سری آ نمایش درخشانی از خود ارائه داده است.

 همچنین دالبرگ نیز یکی از ستاره های درخشان و آینده دار فوتبال اروپاست که در فصلی که گذشت موفق به زدن 23 گل در 48 مسابقه شد و یکی از ارکان اصلی رسیدن به فینال لیگ اروپا برای آژاکس بود.

 رئال مادرید ترجیح می دهد یکی از 2 ستاره را جذب کرده و یک بار دیگر بورخا مایورال را البته این بار به تیمی در لالیگا قرض بدهد.